• Domov
  • O nas
  • Politika kakovosti in ravnanja z okoljem

Politika kakovosti in ravnanja z okoljem

  • Kakovost in ravnanje z okoljem je ena od strateških usmeritev podjetja. Osnovni cilj je: izvajati, graditi, proizvajati in prodajati kakovostne storitve, objekte in izdelke, ki zadovoljijo potrebe in zahteve naročnika, kupca oz. uporabnika, ob stalni skrbi za zdravo in varno okolje.
  • Storitve, objekti in izdelki naj zadovoljujejo zahtevnega kupca glede funkcionalnosti, varnosti, v celoti pa morajo ustrezati zahtevam, ki jih določajo nacionalni in mednarodni standardi,  ravno tako pa naj bodo prijazni do človeka in okolja.
  • Kakovost podjetja pomeni tudi spoštovanje dogovorjenih rokov, razpoložljivost storitev, konkurenčne cene, skratka kakovost poslovanja v celoti.
  • S sistematičnim vključevanjem dobaviteljev in definiranimi aktivnostmi v nabavi, zagotavljamo ustreznost nabavljenih storitev in materialov.
  • Za kakovost je najprej odgovorno vodstvo podjetja, ki planira in usmerja vse aktivnosti za doseganje kakovosti in primerno ravnanje z okoljem. Svoj del odgovornosti nosijo vsi zaposleni v podjetju glede na pristojnosti in odgovornosti pri delu.
  • S poslovno informacijskim sistemom zagotavljamo pravočasno odpravljanje nepravilnosti in omogočamo sprejem odločitev na osnovi dejstev in argumentov.
  • Osveščenost zaposlenih za kakovost in ravnanje z okoljem vzdržujemo z izobraževanjem, vzpodbujanjem in strogo zaposlitveno selekcijo kadrov, po njihovi usposobljenosti in pripravljenosti za kakovostno delo in primerno ravnanje z okoljem.
  • Zavezani smo k spoštovanju zakonskih zahtev.
  • Javnosti omogočamo dostop do politike kakovosti in ravnanja z okoljem.
  • Sistem  vodenja   vzdržujemo na ravni zahtev medna­rodnega standarda za vodenje in zagotavljanje kakovosti ISO 9001. Sistem vodenja je dokumentiran v POSLOVNIKU KAKOVOSTI; le-ta pa je usklajen s prakso.
  • Učinkovitost našega sistema vodenja bomo nenehno izboljševali.


Splošni cilji kakovosti in ravnanja z okoljem

Splošni cilji kakovosti so naslednji:

  • izboljšati pomembne značilnosti kakovosti storitev, objektov in izdelkov
  • izboljševati procese,
  • povečevati učinkovitost podjetja s stalnimi izboljšavami, zmanjševanjem stroškov kakovosti ter izboljševanjem poslovanja v celoti.
  • konkretni cilji kakovosti so sestavni del letnega programa kakovosti.

   
Okvirni cilji ravnanja z okoljem so:

  •  zmanjšati porabo naravnih virov;
  •  zmanjšati onesnaževanje okolja;
  •  ustrezno ravnanje z odpadki;
  •  poslovati skladno z veljavno zakonodajo;


Izvedbeni cilji ravnanja z okoljem so sestavni del letnega programa ravnanja z okoljem.