Politika kakovosti in ravnanja z okoljem
- Kakovost in ravnanje z okoljem je ena od strateških usmeritev podjetja. Osnovni cilj je: izvajati, graditi, proizvajati in prodajati kakovostne storitve, objekte in izdelke, ki zadovoljijo potrebe in zahteve naročnika, kupca oz. uporabnika, ob stalni skrbi za zdravo in varno okolje.
- Storitve, objekti in izdelki naj zadovoljujejo zahtevnega kupca glede funkcionalnosti, varnosti, v celoti pa morajo ustrezati zahtevam, ki jih določajo nacionalni in mednarodni standardi, ravno tako pa naj bodo prijazni do človeka in okolja.
- Kakovost podjetja pomeni tudi spoštovanje dogovorjenih rokov, razpoložljivost storitev, konkurenčne cene, skratka kakovost poslovanja v celoti.
- S sistematičnim vključevanjem dobaviteljev in definiranimi aktivnostmi v nabavi, zagotavljamo ustreznost nabavljenih storitev in materialov.
- Za kakovost je najprej odgovorno vodstvo podjetja, ki planira in usmerja vse aktivnosti za doseganje kakovosti in primerno ravnanje z okoljem. Svoj del odgovornosti nosijo vsi zaposleni v podjetju glede na pristojnosti in odgovornosti pri delu.
- S poslovno informacijskim sistemom zagotavljamo pravočasno odpravljanje nepravilnosti in omogočamo sprejem odločitev na osnovi dejstev in argumentov.
- Osveščenost zaposlenih za kakovost in ravnanje z okoljem vzdržujemo z izobraževanjem, vzpodbujanjem in strogo zaposlitveno selekcijo kadrov, po njihovi usposobljenosti in pripravljenosti za kakovostno delo in primerno ravnanje z okoljem.
- Zavezani smo k spoštovanju zakonskih zahtev.
- Javnosti omogočamo dostop do politike kakovosti in ravnanja z okoljem.
- Sistem vodenja vzdržujemo na ravni zahtev mednarodnega standarda za vodenje in zagotavljanje kakovosti ISO 9001. Sistem vodenja je dokumentiran v POSLOVNIKU KAKOVOSTI; le-ta pa je usklajen s prakso.
- Učinkovitost našega sistema vodenja bomo nenehno izboljševali.
Splošni cilji kakovosti in ravnanja z okoljem
Splošni cilji kakovosti so naslednji:
- izboljšati pomembne značilnosti kakovosti storitev, objektov in izdelkov
- izboljševati procese,
- povečevati učinkovitost podjetja s stalnimi izboljšavami, zmanjševanjem stroškov kakovosti ter izboljševanjem poslovanja v celoti.
- konkretni cilji kakovosti so sestavni del letnega programa kakovosti.
Okvirni cilji ravnanja z okoljem so:
- zmanjšati porabo naravnih virov;
- zmanjšati onesnaževanje okolja;
- ustrezno ravnanje z odpadki;
- poslovati skladno z veljavno zakonodajo;
Izvedbeni cilji ravnanja z okoljem so sestavni del letnega programa ravnanja z okoljem.